ciggpaket - en klänning?

image218

På sylektion i måndags såg jag den här klänning! Helt cool! Jag kunde inte låta bli och ta en bild. Den ser kanske lustigt ut men vilken uppfinning har gjort en klänning som är gjorda av ciggpaket.
Jag syr på måndagar och jag ser redan fram emot det, vill få klara med den jag sysslar nu med. Jag säger inte vad :)


Var snabbt till sthlm igår t idag pga intervju till sommarjobb. Det gick bra med intervjuet. Hoppas bara jag får sommarjobb:) Och jag  vill ba säga... Sthlm är helt underbar! Är glad att jag bor där, liksom.



hjärtar er vänner.


Kommentarer
Postat av: Claudia

Jo, hoppas på att du får sommarjobb (: Hur länge ska du jobba, om du får sommarjobb? Häftig ide som nån har sytt till ciggklänning. Hoppas den finns kvar så kan jag kika in på måndagar med : )

2008-04-17 @ 10:55:27
URL: http://strawcream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0