20 år .


Nu har man blivit 20. Igår var härligt, sol sken och min dag igår var toppen! Jag skulle hälsa på Julia, innan jag drog dit förberedda jag mig. Haha! Dörren öppnar där tjejer & en kille jubla gratulera för mig. Ni var gulliga! Ska minnas den dagen! <3 Så som ni ser i Beas blogg - där bild på mig, är fyfan! Jag skrattade maximalt med glädje. Suck. Men jaja.. det är ju jag, huvudsaken.  Tack sötnosar!



Jag måste medge att Liikis & Isbelle har gjort världens mästare godare cheesecake. Det såg ut inte som cheesecake men godaste var den!  


Present en av Isbelle & Nicki var den gulligaste jag fått! En tjockis katt! Jag blir kär i den! Åh, jag har för många mjukdjur! Vilken av dem ska jag krama? Jag har även också katter levande och dem vill jag krama. Haha! Kommer att minnas den för livet. Yeah, Isbelle tyckte den tjockis katten passar i min personlighet <3<3<3<3.  


Kan inte begripa Liikis söta katt ser fortfarande kattunge ut! Ca 6 månader om jag mindes rätt... jag har två kattbröder som är från jourkatthem och de är också 6 månader men STOR! Vill bara stjäla Moon (katten heter) från henne. Moon - dvärg? Åh, velat ha! :D

En värst inträffade kul dag - Madeleine som var nolla på att göra linser. Hon kämpade med sina linser och en massa roliga har hänt under tiden hon försökte fixa linserna.  Ni anar inte (: bara Isbelle vet =)


Nu har jag bestämt mig - jag ska inreda min lägenhet. Jag är så trött på att vänta med att flytta. Jag har köpt en lampa idag som jag tror jag kommer att bli förtjusande i den. Den ska vara i vardagsrummet. Enkelt och unikt - färg vitt. Isbelle hjälpte mig fixa med lampan, fyfan det går bara inte! Vi har fortfarande inte lyckats. Vi vet bara inte hur med vi skulle lösa. Hm, vill få den klara idag! Få se om jag lr vi lyckas. Sen har jag köpt två svarta gardiner. Mitt vardagsrum är för stor och inte direkt mysigt.. så jag ska fixa så att den ser mörkt ut och mysigt ut... hm, kanske fel vägg färg.  Men d fixar sig ändå.



En fråga - Jag har vitt vägg i kökrummet och vitluckor förutom matbord EK. Och jag vet inte vad för färg jag ska ha för gardiner. Vad skulle ni välja? Tipsa mig?  


Imorgon går jag till systembolaget och köpa några. Ofattbart? Jag kommer vara en nolla! Dags för mig att steg i den vuxen livet. Eller är jag redan vuxen?  :D

Beklagar att jag babbla för mycket, ska sluta. =)


 P.s provet igår verkar gå BOTTEN! Ja ja, jag får bara acceptera...


Kommentarer
Postat av: Maddie

Haha, låter som att du haft en fin 20 årsdag gumman! :) Tack för hjälpen me linserna uck! ;D gick bra att få bort dem sen inte så svårt. Haha. Trevlig helg o festa lugnt! Pussss

2008-04-25 @ 02:10:20
URL: http://enmadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0