wow


Lever jag än? Åå jaa...

Jag har ba inte ha haft tid för datorn... tisdags fram t idag har varit underbart! Vart m vänner (bästa som finns) & shoppat en del.



Jag är rätt nöjd med det jag har shoppat. Fattas ba en storväska, en parfym Christina Aquilera (det va slut, grrrrrrrrr), en örehänge som jag har velat ha (hittade ej), två par skor... men det får va väl räcka.. jag njöt av att shoppa, det ger en härlig känsla.

Imorgo börja det nyår.. d blir hemma hos me med 6 härliga girls. Vi ska äta gott förrätt, middag & efterrätt... å vafan :D mycket va?  haha.. Sen ska vi t slussen å se på fyrverkeri


Därefter blir det hos Antonia, å vi ska fira vidare... Nyårslöften? Har ingen aning! Funderar på om jag kan klara av att inte äta något godis, förutom choklad i ett år? Kan jag det? Hmm... får väl fundera det tills ikv å bestäm mig ...


Vet ej va jag ska ha på mig imorgo, men d fixar sig på ngt sätt ändå ..


Har precis städat i mitt hem -villan (jag själv) å nu är de REN å FIN! Fattas ba dammsuga, ska göra de ikväll. Å jag HOPPAS verkligen att det ska va så tills mamma å lillebror kommer hem, alltså fr Tyskland. (de är hos moster)

Ingen e hemma just nu, men när pappa å storebror kommer hem, kan jag lova er att det blir stökigt igen. (det har alltid va så, aldrig va perfektJOBBIGT .. Får se till att de blir ren tills efter nyår, går det nog bra att stöka igen. Hahaha


Jag lyssnar på musik just nu - det känns så härligt! Älskar att kunna känna bas å deras röster även om jag ej fatta va d säger. Haha! Vet just nu att jag lyssnar på JLO - lovelovelovelove!

 



Kommentarer
Postat av: ´jennifer

ja det ska bli mysigt imorgon..hoppas det blir lyckat..haha duktig du e som städade..:D puss

2007-12-30 @ 16:26:15
URL: http://chienne.blogg.se
Postat av: Antonia

JLO e grym;) men jag gillar henne bättre förr. Hoppas det blir lyckad im..

2007-12-30 @ 21:37:04
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0