växjö

Yoo, är hemma hos min kusin i växjö. Snart gifter jennas mamma sig -  några timmar kvar. Jag har inte ens fixat mig än. Suck, vet inte vad jag ska ha på mig. Jag har bara en, som jag tror jag ska ha t festen :/ jag skulle vilja ha en annan men tyvärr har jag inte tagit med hemifrån.


Ja, ni. Här bilden är från ett år sen -2006/2007


image37 (osynlig e min lillebror)


Det känns härligt att vara med Jenna. För man träffar inte henne ofta. & Hon är UNDERBAR kusin man kan ha! Hon bor här å jag i Sthlm/Örebro. Jenna har funderat på att flytta :D glaaad! Hon hoppas på tre olika ställen: gbg, uppsala lr sthlm... grr hellre det.

Sitter här å sugen på att lyssna på Chris Brown - this christmas.


Julafton närmare sig! Tiden går alldeles för snabbt. Herregud, jag är inte beredd än? Acceptera det,vetja...

& jag vet inte ens vad jag ska göra under nyår? Hallååå vänner, vad ska ni göra? Jag vill ha ett minnesvärt nyår, grr !Eftersom d kommer  att bli min första gången att fira m vänner... aldrig gjort det förut.


Kommentarer
Postat av: nissen

sweet. det fixar sej väl ang nyår!

2007-12-22 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0