sthlm <3


 


 

Så nu är jag hemma i sthlm från örebro (studerar där). O vi har jullov! Så det blir ca två veckor looov. HÄRLIGT! Behöver verkligen det. Är skoltrött...



Jag har ingen aning vad jag ska göra under jullov, eftersom jag inte har planerat någonting. Självklart ska jag träffa underbaraste å dyrbaraste vänner, shoppa & fest. <3 Kanske mer?  Jag ska i alla fall julhandla imorgon eller under helgen. Det är ett MÅSTE pga SNART julafton! Å tider går alldeles för snabbt...  Ni som inte har julhandlat, bör handla imorgon än i sista minuten. Jag rekommenderar er iallafall =)


Herregud, jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa julklapp t min familj? De önskar sig liksom inget? Eller jo, min storebror önskar sig åtminstone något som är dyra? Hmm, får se hur det blir m julhandla imorgon, om det ska bli av.





Just nu njuter jag i hemmet. Men lite tråkigt (TRÅKIGASTE MENADE JAG VERKLIGEN!) eftersom TV är trasig igen. när jag kom hem från Örebro så blir det alltid med TV. JOBBIGT! Det är bara att acceptera. Suck ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0