Freedom Writers

image39
Verklighetsbaserat.


Jag grät när jag tittade på den filmen... jag rekommenderar er att titta på den filmen (ni som inte har sett den)


Betygsätt 1-5 = 4


Jag gillar verklighetstrogna filmer och böcker. När jag tittar eller läser, lever jag alltid in i deras värld och försöker förstå deras situationen.   



Det finns en liknande film: Dangerous minds

image40

verklighetsbaserat too


Skådespelare - Michelle Pfeiffer - she is oooo beautiful & hooooot !
image41


 


 

Och den filmen är SÅ BRA !

___

Igår julafton va inge spec för min del. Hoppas er julafton va något spec å mysigt för er andra.


<3
 

Kommentarer
Postat av: soetangel

Julafton blev speciellt för min del! :) Vad heter filmen som du har sett? vill se juee.. ses snart!

2007-12-25 @ 16:49:18
URL: http://soetangel.bilddagboken.se
Postat av: bea

du & ja brukar har sååååå olika åsikter å såom filmer så antar att de skulle voire världelöst om ja kollarpå dina filmer

2007-12-27 @ 00:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0