ändring :/



Aaawh, imorgon julhandla OFF å underbara i helgen är också OFF... Jag fick veta att vi skulle till växjö imorgon. Åh, jag som precis kom hem ifrån Örebro och hoppades på att njuta av helgen? Men nehe, vi ska dra till växjö för att fira min faster som ska gifta om sig. Och då får jag träffa min underbaraste kusin Jenna <3 DIG! Är glad för Jennas mammas skull. Hoppas hon förblir lyckligt i all underbara dagar.


Men har precis pratat med Jenna på msn. Vi ska försöka festa imorgon någonstans. Eftersom en liten fest för Jennas mamma & hennes nye fästman är på lördag. Så passa på? Vad annars ska vi göra i växjö? Inget liv ...


Jennas blogg - jeennz.blogg.se (:



____

Sorry, jag som rekommenderar er att inte julhandla i sista minuten. Men det kanske blir jag som handla i sista minuten? Jag åker bort till Växjö och jag vet inte om vi har tid för julhandla där? Jobbigt, jag som vill få det klara imorgon. Men så är det med livet.


image32 it is me (: with red hair. haha!
jag provar bara. det skulle vore kul å visa d för er.

Kommentarer
Postat av: Bella

du passar INTE i lila/röd hår!!!!!!!

2007-12-20 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0